Powiadom znajomego

Dodaj do schowka

Zapisz PDF

Szczegóły

Numer referencyjny DW/717/OM
Data utworzenia 2025-04-04
Branża Produkcja
Stanowisko Assistant/Office Manager
Województwo mazowieckie
Miejsce pracy woj. mazowieckie
Ilość wakatów 1
Termin składania 2025-05-30

Opis

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna zlokalizowana w południowej części województwa mazowieckiego. Poszukujemy dobrze zorganizowanej, odpowiedzialnej osoby na stanowisko:

Assistant/Office Manager


Obowiązki:
  • Zapewnienie codziennej pracy biura
  • Ścisła współpraca z Zarządem firmy
  • Koordynacja spotkań biznesowych oraz wyjazdów służbowych zagranicznych i krajowych
  • Prowadzenie kalendarza spotkań
  • Realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura
  • Przygotowywanie bieżącej korespondencji w języku polskim i angielskim
  • Współpraca z jednostkami firmy w innych krajach Europy, rozwijanie relacji z klientami
  • Organizacja spotkań oraz wizyt gości i współpracowników
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i informacji, w tym faktur, poczty, pism urzędowych
  • Realizowanie powierzonych zadań w wyznaczonych terminach
  • Opracowywanie zestawień i raportów

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu oraz obsłudze pracy biura
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Doskonałe zdolności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu relacji
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, praca w dynamicznym środowisku
  • Umiejętność koordynacji kilku zadań jednocześnie
  • Dojrzałość emocjonalna, wysoki poziom kultury osobistej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Odporność na stres, pro aktywna postawa, inicjatywa i kreatywność
  • Swoboda w posługiwaniu się pakietem MS Office
Firma oferuje:
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Świadczenia socjalne i benefity
  • Odpowiedzialną pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego
schowek